Vilket väder!

Hejsan :)
Gud vilket äckligt väder det har varit idag !
Imorse snöade det och sen har det regnat hela dagen !
Men vet ni ?? Jag och julia ska hoppa terräng idag :)
Vi ska gör det på lektionen och gud så roligt det ska bli!
Längtar jätte mycket. Vill nog ha Nikita,Nova eller Mr Bean :)
Senare är det oxå hoppspecial och då vill jag ha Spirit eller Bean!
Ikväll blir det ingen mer uppdatering för mig men jag hoppas
Julia uppdaterar ikväll för hon kommer hem före mig tror jag.
Men idag var ju jag i stan med klassen och det var sådär roligt.
Roligare än en skoldag men armemuseeumet var roligast :)
Nu kommer några bilder från Armemuseeumet !
//M

Jag,Olli,Pau&Linn <3

Haha snygg bild på mig x)

Visst ser han verklig ut ? :S

Hehe :)
Mer bilder finns på Facebook :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0