VI ÄGER!!

Hejsan :)
Idag var det bästa dagen ever säger jag bara ! Var felfri i förklassen och fick hen rosett.Hon var skit fin verkligen,det bara flöt på. Sen kollade jag när elin hoppade flickan i lagklassen och red så himla bra och blev felfri.Hon fick 54 i stilpoäng så det är toppenbra!Sen gick det ganska fort så vi tog ut Cuba men sen gick det så himla seegt.... Red iallfall fram på utebanan och sen gick jag upp till framhoppningen och hoppade fram. Det flöt på bra som vanligt. Sen inne på banan tog det skit lång tid innan jag fick starta så det var jätte jobbigt.Men sen fick jag starta efter typ 1 minut och 30 sekunder. På banan sen när jag fick startsignal så fick jag 2 dåliga språng av 8 så det är ju inte så jätte mycket. Jag fick oxå 54 i stilpoäng och sen gick vi ner med Cuba och lastade in henne! Sen åt vi sen lunch. Pastasallad och det var supergott men vi hann bara äta i typ 5 minuter sen kommer elin springande och säger att vi kom 2:a så vi blev ju tvunga att så sätta på oss kavaj och allt och kuuta upp till ridhuset och sen var det prisutdelning :) Vi fick 166 i stil och Sundby (vinnaren) fick 169 så det var inte mycket som skillde alls ! Men guud va roligt det var och nu är vi med i finalen :D Som går på sundby 6/6 !!!! tagga tills det då . Men nu ska jag gå och duscha :)


BÄSTA LAGET :D <3
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0