stallet snart!

Hejsan. Orkar inte berätta om skoldagen för den var ganska tråkig faktiskt. Det har varit jätte konstigt väder ute idag. Först så regnade det verkligen jättemycket. Sen blev del sol och sen regn och sen sol och sen regn och nu är det sol ute. Märkligt väder kan man säga. Om 20 minuter åker jag&mamma till stallet för att titta på hoppningen som jag brukar vara med på Cubisen. Hennes griffelben var typ sönder i bitar så hon ska opereras nästa vecka och sen om 1 och en halv månad kan vi börja rida igen. Det var bra att det inte var en senskada för då skulle hon stå i typ 1 år !! Men jag och emma ska turas om att hoppträna qalle. Emmas ponny som är skäck. Fin i hoppning men svår i dressyren. Ska även ha han på ridlägret i sommar. Så nästa vecka ska jag hoppa qalle :) Kanske bloggar imorgon!

//M

Emma&Qalle provridning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0