orkar inte...

Har ingen blogglust kan man säga men jag
hade det jätteroligt på Gröna Lund igår med vendela, Julia&Felicia :D
Vi åkte insane 4 gånger, Jetline 4g,blå tåget 2g,extreme 1g,lustiga huset 1g&
flygande mattan 1 gång :) det var typ 1 timme kö till twister så vi struntade
i det!! Men men vi har så kuuul. Idag var jag i stallet och hjälpte till i cafeterian-
Det var final i allsvenskan div 3  ponny i dressyr. Vi kom tyvärr inte till final..
Nu ska jag fortsätta titta på solsidan som går i repris men fortfarande lika bra !! :)
Imorgon är det skola och efter ska jag göra läxor tror jag :)
//M

Blev jättesugen på att trävla lokalt dressyr !!
På banjo <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0