Jag kan förklara varför jag...

inte skrivit på två dagar. jo det är så att igår så hände det en olycka i skolan, Jag fick ett bord över mitt ansikte så att det började blöda i pannan och kom blod på mina kläder och golvet. Så jag hade läxa igår som jahg gjorde och sen var vi hos farmor för hon fyllde år. Idag red jag lektion för Wille med Julia och Hassi.
Vi tränade på böjning på olika sätt, det gick jätte bra, och det gjorde det för Julia också.
Sen gjorde jag påsarna med julia och sen fixade jag allt annat.
Sen var det den andra lektionen. Capitano gick inte med men jag tog en ponny jag inte har ridit på jätte länge.
Jag red faktiskt Nova. Vi red ute på volten och det gick faktiskt jätte bra.
Hon lyssnade väldigt bra men blev lite sur när jag petade med spöt men det fick  hon väl bli.
Men imorgon är det hoppning. men jag tänkte skriva mitt schema för den här veckan!

Måndag:Dressyr i stora ridhuset

Tisdag:Dressyrlektion för Wille i lilla ridhuset

Onsdag: Hoppning

Torsdag: Ut i skogen

Fredag: dressyr öva program för berit med Tess

Lördag: Terräng träning på runsten för Gola ( Maja fotar kanske )

Söndag: Dressyr tävling hemma ( allsvenskan  förklassen )


Jag och sonella på mälarhöjden:)



Ronja och nova på mälarhöjden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0