Ingen hoppning...

Hejsan !
Måste tyvärr medela en tråkig sak som har hänt.
Cuba gjorde illa sig i hagen i går och blev svullen och så
enda i till senan...Så det blir ingen hoppning för mig denhär terminen
på cuba om det är så illa och ingen final för mig på sundby !
Det är det tråkigaste nästan. Hoppas hon blir bra tills ridlägret vecka
25 men det kommer hon säkert inte bli ! Men nu måste jag stänga av
för jag kollar på hästsport på eurosport. Snart är det fälttävlan
där oxå. På fredag sover jag hos julia och sen följer jag med henne
till runsten för hon ska träna terräng för Gola :) Sen på eftermiddagen
åker vi till Gröna Lund med Felicia oxå och någon mer !! :D Längtar....
//M

Finaste ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0