Hinner inte..

Jag hann inte blogga efter stallet, eller lite snabbt inlägg nu, för jag måste gå och lägga mig är jätte trött!
Hann inte blogga idag för hade grejer i eng,NO och SV att göra annars måste jag va i skolan på fredag på min studiedag och det ville lixom inte jag.
Idag gick det jätte bra med sonella, hon var jätte duktig. Tränade på att flytta henne och framdelen innan för bakdelen. Sen red jag capitano nere på vallen på gräsbanan. Det var första gången han var där men han var jätte duktigt, ( Bäst i galoppen ) men han tog bättet och sprang iväg ibland.


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej , tänkte säga jag har börjat blogga igen och nu ska jag hålla mig och blogga! ;) Hoppas du följer min och Marks utveckling.

2011-05-11 @ 10:02:56
URL: http://tessriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0