har tråkigt

Hejsan !
Orkade inte blogga igår för att jag hade ingen lust
och det har jag typ aldrig men jag ska försöka slänga
in ett inlägg varje dag om jag hinner. Men igår ville jag
inte. Kom hem för 1 timme sedan från skolan.
Skoldagen var sådär. Vi har bråkat i vårat ''tjej gäng''
Det är skit jobbigt. Vi bråkar typ varje dag så det är inte
roligt alls. Det är så töntiga bråk så egentligen fattar jag
inte varför vi ens bråkar men men. Hoppas det blir bra snart.
men det blir alltid så stora grejer av bråken...
Idag är det ridning och vi har dressyr tror jag. Jag vill nog
fortsätta med Bean annars vill jag nog ha Banjo :)
Bloggar inge mer idag utan imorgon istället :)
//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0