God kväll

God kväll!
Idag var skoldagen jobbig. Jag har varit trött heeela dagen så det var inte roligt. När jag kom hem så bakade jag kladdkaka tills imorgon för vi ska på museeum igen. Vi har profildag så vi ska till något museeum. vet inte vilket men men.Kanske ska till Grönan på lördag med julia&felicia :) Hoppas det går för jag verkligen längtar till grönan och har gjort hela vintern. Kommer inte få guld kortet men kanske grönakortet. Det är att man får gratis entre som kostar 90 kr varje gång så då betalar man bara för åkbandet som kostar 299 tror jag! Men nu måste jag göra NO. Läsa ett häfte bara men endå jag är så trött men aja blir nog piggare snart. Bloggar imorgon !
//M

Saknar insane <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0