Finaste Finaste Spirit <3


Hejsan :)
När jag kom till stallet så byggde vi fram direkt och sen var det jätte brottåm med framhoppningen men det gick bra endå. På framhoppningen var han på hugget verkligen! Vi fick sätta ner tyglarna på mellersta ringen på bettet för han var skit pigg och blev föör stark! Men han var superfin på hindrerna.  När vi väl kom ner till banan så var han klockren! Han hoppade höögt över hindrerna och vi blev dubbel nolla  och det blev en 2:a plats. Först ledde jag men sen var Carro och borris sist i klassen och puttade ner mig till 2:a plats och den skillde 1 sekund mellan oss.. Men jag är så hiiimla nöjd! Finaste köttbullen asså :) Älskar han så himla mycket. Vill tävla han mer nu. Men det som jag tycker var så himla roligt var att han var så himla pigg för när jag hoppade han på träningar och sånt i vintras och i höstas var han så seeg eller inte seg utan han hade inte framåtbjudning ! Men nu ska jag gå och fixa med mina rosetter :) Ha en fortsatt bra söndag !!! :D  Bilder kommer snart
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0