Finaste Bönan <3

Hej. Förlåt för att jag inte orkade eller ville blogga igår men jag bloggar nu istället! Igår var han suuper fin på framridningen. Han dummade sig bara 3 gånger typ men det var när jag skulle träna på serpentiner och sakta av till skritt och då svärstannade han och jag hade inge spö heller men det gick bättre sen. Väl inne på bann var han lite springig men endå avslapnad och super fin där också och det blev en 1:a plats :) Det var super roligt och den som kom 2:a var emelie på bönan och 3:a Linnea på lilla portos <3 Grattis till er också, ni var super duktiga! Idag är det måndag igen.. Åhh jag orkar verkligen inte mer skola nu !!! Jag vill ha lov nuuu. Men det  är inte lång tid kvar så man får väll stå ut ett tag till. Nu bjuder jag på lite bilder. mer finns på Facebook !
//M

<3





Ökning :)

dum ponnie,men endå bäst ! <3

<3

Favobilden :)
Foto taget av: Julia Holmqvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0