Vi får skärpa oss !

Usch va dåliga vi är !
Vi har ju inte bloggat sen i går morse , nu får vi skärpa oss rejält!
Äntligen fredag, gud va skönt. Min fredag kommer bli bäst. Först när jag ko hem så bakade jag harveflarna ni kan få bilder på det sen. Ikväll ska bara jag,mamma,pappa&wille mysa eller wille kanske inte ska det men min lillebror Adam är hos kusinerna och kommer hem på söndag så det kommer vara super skönt hemma. Sedan i kväll ska vi äta wook,kolla på let's dance och äta melon&ananas! Gillas stort. Imorgon ska jag sova över hemma hos julia så det bli super roligt och på söndag ska jag rida Cubis <3  Hoppas ni kommer ha en bra fredag+helg ! :D

//M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte så snällt att att skriva att det blir superskönt eftersom lillebror inte är hemma, fy fy..

2011-03-25 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0