Välkommen till vårann nya blogg!

Hejsan jag heter Julia och är 13år. Den här bloggen har jag startat med min bästavän Maja.
här kommer ni att få läsa om våra underbara hästliv! Ni kommer få läsa om mig och min d-ponny Sonella och maja och hennes medryttarponny Cuba.
Jag tänkte skriva lite om mig och min ponny. Ja somsagt heter jag Julia och har ett 10årigt sto som heter Sonella.
Sonella är en skäck och är importerad från tyskland år 2009 tror jag att det var. Hon stog i skåne från början sen köpte en tjej från karlslund henne men lämnade tillbaks henne för att hon var för stor för Sonella och byttte ut henne mot en stor häst. 2 veckor senare åkte vi ner till skåne och provred henne och då köpte vi henne.
Jag har haft sonella sen i somras. Och jag ångrar inte en ända minut att jag köpte henne, det är den underbaraste hästen man kan ha! En helt fantasktisk ponny som har en så stor framtid. Eller rättare sagt VI har en framtid tillsammans:) Så ni vet är både jag och maja hoppryttare.
Det var lite om mig och Sonella så vi hörs.
Juste vi kommer har massa tävlingar och bilder och massa skojigt här på bloggen!!
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0