Stallet snart !

Hejsan :)
Idag jar skoldagen både varit jobbig och bra . Den började med att vi hade NO 08.30.
På No:n håller vi på med Fysik just nu och det är svårt men endå jätte intressant faktikst. Vi jobbade med friktion . Spännade,och vi skulle skriva en utvärdering om hur man ska andvända eller vad jag ska säga och våran no lärare sa att den utvärderingen var vg+ :) Då blev jag väldigt glad,för det är inte så lätt som man kanske tror ;)
No:n höll på till ungefär kvart i tio och då hade vi franska, för er alla som inte vet har vi i våran skola spanska,franska,tyska&extra engelska hela sexan,asså man får prova på allt. Så idag började vi med Franska. Vi har redan haft allt det andra. Men vi gjorde inte så mycket. Typ bara räkna och säga jag heter och vad heter du och sånt. Sen var det äntligen lunch:) Det blev kycklingwook.Den var god men jag tar alltid för mycket mat! Tjockis jag e nej, men då äter jag ju inte upp det och det är ju inte bra. Så det måste jag''öva på'' Vi hade bara rast till halv tolv och då hade vi matte-.- Vi fick göra ett blad i boken och sen när vi var klara med det fick vi börja på läxan. Så jag är snart klar med läxan som ska in på torsdag. Alltid på tisdagar efter matten har vi 35 minuters rast :) Det är super skönt.Då brukar vi alltid spela kort :P Men sen vid tio i ett hade vi svenska och vi typ läste bara. Vi slutade sen tio i två och jag gick ner mot tåget och åkte hem :D Hoppas ni orkade läsa om min skoladag haha :) Vid fem ska jag till stallet och rida
lektion så jag måste fixa middag nu och sen byta om. Inget mer inlägg för mig ikväll så vi hörs imorgon !

//M


Jag&cuba :) <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aww gulliga du och Cuba är :)

2011-03-22 @ 16:29:09
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0