Skön dag!

Hejsan !
Idag hade vi en super skön dag! Vi hade bara 3 lektioner för lärarna skulle typ på möte.
Vi hade SO,språk&sist matteprov. Vi slutade vid 12.30 , super duper skönt för
igentligen slutar vi 15.10 så det är nice. Hemma har jag inget gjort något specielt .
Har bakat kokoskladdkaka,mums va gott det var! Sen har jag gjort lite designers och haft
tråkigt. Men nu drar jag till alexandra:) Vi får se vad vi hittar på men jag skulle få några
kläder va henne :) Fixar med senare ikväll :)







Kommentarer
Postat av: linda

sv; jaha! :D nej faktiskt inte :) inte en i alla fall :) har du ramlat av sonella? <33

2011-04-01 @ 08:00:42
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0