Lite om mig

Hejsan ! Jag heter Maja och är 12 år fyller 13 i juli. Jag driver den här bloggen med min bästavän Julia som äger fina d-ponyn Sonella. Själv äger jag ingen ponny men har en fantastisk medryttarponny som heter Cuba.
Cuba är född 2005  e: Orchids Frivaldi u: Corina .
Jag har bara tävlat henne LC(90) och  var felfri men såhär ser det ut i vår med tävlingar:
Ungefär så här kommer det se ut:
2:a april Pay n Jump runsten 90/1m

10:a april allsv div 3 sorunda omg1

8 Maj allsv div 3 Djursholm omg 2

ev finalen sunby 6:e juni allsv ;)


Alla tävlingarna e på cuba , men kanske ska starta
något mer men vet bara det där än iaf :)

Hoppas ni kommer att gilla våran blogg men änsålänge har vi inte gjort något än ;)
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0