Gokväll.

Hallå där! Ja som sagt har vi varit jätte dåliga på att uppdatera!! Men i onsdags var det hoppning för Linda.
Det var en av dom bästa gångerna på väldigt länge! Gick super!
Igår var det en slapp skoladag. Vi såg på en isshow i tumba för att en i min klass var med i den.
Sen efter lunchen så bakade vi tårta och såg på solsidan:)
Det var flyinge möte också, vi pantade burkar och sen åt vi pizza;) (MUMS)
Idag slutade jag klockan 2 och då körde mamma mig till stallet och jag gjorde iordning och red ut.
Hon stck nga gånger med mig men det var bara kul! Hon tycker att det är så himla härligt att få komma ut i skogen igen, det nog något av det bästa hon vet.
Jaha, det var väll det då. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Men lägger ut massa bilder och sånt och lite allt möjligt. Något speciellt ni vill att vi ska uppdatera så ´säg bara till vi behöver lite tips av er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0