Dagens ridpass

hejsan!
När jag kom till stallet så var det redan mockat så jag tog in henne dirket. Borstade&sadlade henne och så bytte jag själv om. Mamma följde med mig ut på en liten tur som framskrittning. Vi gick på vägen bara i några minuter men det är ju endå mysigt. Fast det blåsigt som tusan , men jag tror Cuba tyckte det var skönt! Sen gick vi in i ridhuset och jag började med att skritta och flytta bakdelen på en volt som man gjorde om till en fyrkant. Vet inte om hon har flyttat någon gång i sitt liv men 1 bra fick vi allafall. Sen jobbade jag i trav på cerpentiner och volter i cerpentinerna . Hon blev jätte mjuk och fin. Duktig tjej. Jag är supen nöjd med passet och bästa mamma fotade oxå ! :)

//M






<3




Kommentarer
Postat av: Emma

får jag länka till eran blogg?! :)

2011-03-27 @ 18:07:18
URL: http://dressyrtont.blogg.se/
Postat av: linda

Ser jättefint ut maja! <3



sv; okej, hihi samma här :)

2011-03-27 @ 18:13:17
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Mycket bra jobbat idag, och från att ha varit lite spänd och springig så blev hon lugn, avspänd och mjuk:) vila på stegen:)

2011-03-27 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0