Dagens ridpass.

Äntligen var det helg. Idag åkte jag till stallet vid halv 12. Jag mötte Maja i cafeterian och vi åt lunch.
Jag gick upp och mockade, tog in henne och lät henne äta en stund innan jag red.
Idag red jag i stora. Det var rätt skönt för det var bara jag och birgitta där inne.
Idag var hon väldigt stark, men det blev bättre. Lite jobbig när jag tränade på att flytta henne, fast det tycker
hon är lite jobbigt. Efter att jag hade ridit så gjorde vi påsarna och betfor.

Nu sitter jag här med Maja och vi har jätte tråkigt! dagen har gått jätte långsamt asså! Vi hyrde yes man också
Hahah grymt rolig asså. Nejmen vi har jätte tråkigt.
Föresten, någon som vet något bra hoppträns? eller något snyggt? tänkte köpa ett nytt:)
Här kommer lite bilder från idag. Foto: Emelie Eriksson







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0