dagens ridpass.

Idag kom jag till stallet vid kanske tre halv fyra. Jag gjorde iordning direkt och skrittade fram ute.
Sen gick jag in på utevolten men hon tyckte det var "läskigt", men jag gick in i lilla ridhuset istället.
Idag red jag inte så jätte mycket. Det var tre andra där inne så jag red mest bara runt. Eller jag red lite på volterna och sen red jag lite cerpentiner. Hon var jätte duktig! hon var avslappnad och lyssnade jätte bra!
Sen skrittade jag av i ridhuset innan jag gick in och gjorde allt annat.
Vid halv 6 valde vi.( För dom som inte vet rider jag en gång i veckan på BRS och där står även Sonella )
Vi hade hoppning och jag var sist. ( otippat ) men jag fick Lucien " luccan " Jag har bara ridit henne en gång innan och det var lixom dressyr.
Men hon var väldigt mysig. Hon påminner lite om sonella i hoppning så det var kul.
//J


Fina Luccan


Jag & värdens finaste:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0