Majshow 2011

Hejsan :)
Idag var det Majshow i stallet och det var bra.
Efter det så åkte Elin hem till mig en stund innan hon skulle hem.
Vid kvart i sex åkte hon hem och satte jag mig här.
Har fixat med bilderna en stund men nu är dom klara och ska läggas
upp på facebook nu. Tar typ 6 minuter för 40 bilder att laddas upp...
Imorgon ska jag först handla en kofta med mormor och sen hämtar vi upp
Elin och då åker vi hem till mig och så är hon hos mig heela dagen imorgon !! :)
Wiie va roligt och sen på Lördag ska vi på bröllop hos min Kusin som ska gifta sig.
Det ska bli jätte spännade att vara och titta på för det har jag aldrig gjort förut.
Sen ska vi sova över där och kommer hem på söndag. På måndag är det final
i allsvenskan som jag hade oturen att inte vara med i för att cuba blev sparkad...
Ren otur kan man säga !! Men jag ska såklart dit och hejja på våra duktiga
brs-ryttare!! Vi får se när det blir bloggning sen!! hejdå :)
//M

Finaste Cuba... <3
varför just du&varför just NU??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0