Dagens två ridpass.

Sonella: Idag red jag ett varv runt hågelby. Jag ska ju kanske inte rida alldeles för hårt nu när hon vilat i två hela veckor. Men något nytt som jag fick reda på idag var att Sonella gillar absolut INTE får. Hon tittade på dom och stannade och när dom började bääa så hoppade hon till av skräck! Får se, hon kanske vänjer sig.
Just nu har hon varit rädd för det mesta, men det går över. Hon känns så annorlunda nu på dom dagarna jag ridit.
Fast hon har ju vilat.

Capitano: Idag fick jag Capitano utdelat. Vi hade terräng. Vi började med att rida fram i ridhuset, sen hoppade vi upphoppet till en liten stock. Och sen hoppade vi MASSA annat. Det var jätte kul och det gick så HIMLA bra!.
jag älskar den ponnyn asså, helt underbar!
Vi avslutade med att rejsa upp för sista backen och det roligaste var att jag var först och det brukar jag alltid göra!

Efter hjälpte jag Tilda att borsta Smulan och sen borstade vi Bella-bus!:)
Här kommer lite bilder som Emelie Eriksson har fotat! hon har även en blogg med Madde Berner
www.ridskoleryttare.blogg.se




Det kommer upp fler sen, Emelie hade bara hunnit lagt upp dom här!:)
//JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0