Nu är jag tillbaka igen.

Nu är jag tillbaka från italien ( Rom ). Det har varit jätte kul och det var 20-25 grader varmt. Fast jag har saknat min älskling jätte mycket. Igår kväll åkte jag förbi på vägen hem och hälsade på henne.
Jag det var väl det. Men nu är jag tillbaks igen iallafall. Tack Kelly som har varit så snäll och tagit hand om min älskling medans vi var borta!

Dagens ridpass: Idag kom jag vid halv tre. hon hade rullat sig så hon var jätte smutsig. Men jag red ner och tittade om det gick och rida nere på vallen. Och det gick nu bär all snö har försvunnit.
Hon var väldigt spänd nästan hela ridpasset, Fast jag har inte ridit på vallen eller på paddocken sen i typ oktober så det är ju inte så konstigt. Men hon blev jätte fin på slutet och speciellt galoppen. Den har varit bäst nu på senaste tiden och det tycker jag är jätte kul! Men imorgon blir der en ute sväng i skogen, på söndag blir det hoppning eftersom att vi inte hoppade i onsdags. Och innan det ska jag åka och fota coch hejja på allsvenskan då blandannat maja ska vara med med fina Cuba. Det ska bli jätte kul!.
Aja nu ska jag gå.


Kommentarer
Postat av: maja

åh sötnos :) Sonella e oxå fin och du gumman :) <3

2011-04-08 @ 21:12:33
URL: http://hopppbrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0