Mysigt väder ute!

Hejsan !
Kom hem från stallet för typ 1 timme sen.
Vi red ut som jag ville. Jag hade cuba och emma
hade sin nya ponny Qalle. Jätte söt var han !
Men cuba var jätte dum när vi red ut. Hon backade,
stegrade och höll på ! Men hon blev bättre när vi
galloperade lite och i slutet red vi på banan &
då blev hon skit fin i traven och galoppen :)
Fick en dator av morfar som wille fixade till mig
nyss :) Men det finns inga högtalare till den :(
Jag som är musik beroende men jag får väll köpa
ett par högtalare någon dag ;)
Kanske uppdaterar mer ikväll !


Kommentarer
Postat av: Madde - RIDSKOLERYTTARE

SV: JA!

Vem fotade? :D <3

2011-04-24 @ 21:25:23
URL: http://ridskoleryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0