Jobbig dag..

Hejsan :)
Idag kollade jag ju först när elin hoppade på sundby,
sen hem i 1 timme. och sen till brs för att stå i cafeterian
för det var dressyrtävling. Kom hem vid sju . Känns som jag
verkligen inte har varit hemma idag och det har jag inte heller...
Imorgon är det skola... Usch men jag slutar vid tjugo i två för
jag ska klippa mig i morgon och slinga håret blondare :)
Sen på kvällen är det ridning för min del så det blev super roligt!
Vill ha Nova eller Bönan. Eller kanske Banjo ?? Vem vet,
det får vi se imorgon och sen vet jag inte ens vad som står på
schemat men jag tror vi har dressyr eller markarbete :D
Undrar om jag verkligen hinner blogga imorgon ??
Kanske stannar kvar istallet och tittar när mamma rider
senare på kvällen. Men det återstår att se imorgon :)
Vi kanske hörs imorgon annars på onsdag !
Har så dåligt med bilder så ni får en bild på mig&Cuba <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir jätteglad om du stannar med mig i morgon:) Nu är det ju lite varmare och ljusare:)

2011-04-25 @ 21:34:15
Postat av: linda

Finisar ! <3

2011-04-25 @ 21:59:36
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0