Hiss&Diss

Nu ska jag köra en hiss&diss :)


  • Våren-Gud va skönt att våran är här ! Man kan bara gå med skinnjacka eller bara tjocktröja och tygskor :) Det är ju inte alls långt kvar till sommarlovet nu ! Gud va jag längtar :) Nu kan man rida ut oxå !
  • Hästar- De är dom bästa djuren som finns ! Så himla coolt att man kan ''styra'' ett sånt stort djur&så är dom helt underbara :)
  • Ponnyakuten-Det måste jag bara hissa ! Det är så himla bra+att jag känner victor som är med hans ponny Fenja så det är ju extra roligt då när man känner någon :) Victor fyller 13 år idag Grattis !

  • Bussar-Hatar verkligen att åka buss eller inte att åka buss men dom är ju oftast försenade och jag hatar oxå ibland buss-chafförerna !
  • Sabis-haha, en affär i tullinge centrum ! Det är så sjukt dyrt där och så finns det inte alltid det man vill ha där så det dissar jag lugnt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0