Hemma..

Hejsan :)
Igår red jag Belle&vi red först ut en sväng,hon var hur mysig som helst men sen när vi kom in på banan sen på vallen så var hon stretig och ville inte alls jobba. Precis när vi skulle trava av och rida tillbaka blev hon fin :) Där skulle jag vilja fortsätta men men :) Inte min typ av häst kan man väll säga :P Idag valde jag att vara hemma för jag är jätteförkyld.Vill ju vara frisk&pigg på söndaf när jag&några från stallet ska åka till flyinge i 3 dagar :) Ska bli så himla roligt! Gud vad jag längtar. Men idag ska jag bara ta det lugnt. Det är ingen hoppning ikväll för cuba ska vila hela veckan. Men jag ska nog fixa lite med bloggen och lägga ut lite saker och sånt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0