God morgon!

God morgon :)
Vaknade vid nio idag men gick upp vid halv tio och åt sen frukost vid tio ungefär.
Idag ska jag&min lillebror dra till mormor&morfar och bada :) Blev så himla sugen
och dom bor i lägenhet så dom har en inomhuspool så det är jätte bra&super skönt :)
Som ni såg så hade julia skrivit om allsvenskan. Jag orkar inte berätta samma sak men jag
kan lägga upp massa bilder från dom olika tävlingarna i allsvenskan 2010 :)

//M

Sorunda 18/4


Finaste spirit i transporten på sorunda :)

Transporten och alla hejjarklackare :)

Finaste c-ponnyn <3

Något nervöös?x)

Sötnos <3

Framridning

Framhoppning :)

Efter den felfria ritten :)

jag&ridläraren Linda :)

Djursholm 8/5

Hade bara 1 bild där ifrån ;)
Sundby 6/6

Älsklingen&jag <3

Inne på banan





<3




Sorunda:
Var jag felfri i förklassen och fick en stor och fin rosett :)

Djursholm:
Var jag felfri i båda klasserna men hela laget var inte felfritt
så det gick inte så bra men spirit var som bäst då ! :D

Sundby: Då gick det bäst bäst ! Han var klockren felfri i båda och laget placerade
oss 2:a och vi fick rosett plaket och ett varsitt pannband :)

Tack för tiden spirit dom var bäst med dig <3

Bästa brs ! :) <3
Fotorna av tagna av :
Angelica fransson,Annelie elfsö&Marilyn Elfsö ©

//M



Kommentarer
Postat av: Lovisa

whiiie maja, due så duktig! dingle min gullunge :D puss å kram ;* <3333

2011-04-09 @ 22:30:26
URL: http://lovisasaklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0