Förlåt!.

Förlåt för att jag inte bloggat på länge! men det har varit sena stallkvällar. Jag tänkte berätta lite om dm dagarna jag inte skrivit!:)

Onsdag hoppning för Linda! Det var som vanligt hoppning, Och det gick jätte bra! Vi hoppade en bana!

Torsdag dressyr för Berit! Jag red i stora. Hon var super fin! Jag blev jätte nöjd!

Fredag ute på vallen! Det gick också jätte bra, var lite spänd i början, men annars var hon super fin!!:D

Ja det var det inte så jätte mycket men lite iallafall! Men jag ska snart gå och lägga mig, för att vi har stallet imorgon bitti och imorgon kväll. Imorgon sover Maja hos mig, hon ska ju också till Flyinge så då är det lika bra att hon sover hos mig eftersom att mamma ska köra en mini buss dit!.
Men aja nu måste jag gå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0