Duktig Ponnie <3

Hejsan !
Kom hem vid nio igår så jag orkade inte blogga om hur det gick men jag hoppade ju 90 och det var hästar överallt vid framhoppningen och utanför så det var jätte stökigt men det funkade. Jag blev dessutom utesluten så det var ite så kul . Det var faktikst bådas fel kan man säga . Vägarna på 2 hinde sög och så var hon bara skit töntig! Men jag är endå nöjd faktikst :) Idag följde jag med mamma till brs när hon red och sen åkte vi till tumba centrum och köpte ett par jeans till mig på H&M :) Nu måste jag gå in i duschen för vi ska ha gäster om ca 1 och en halv timme! Uppdaterar mer ikväll :)
länk till video från igår
http://www.youtube.com/user/majaalskarhastar?feature=mhum#p/u/3/0uaa2__MqJk

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0