Dagens tävling.

Idag åkte jag och mamma till stallet halv 8, då släppte vi ut Al Capone och Puck. Sen slängde vi i lite tvätt.
Jag började göra iordning allt och då märkte jag att hon hade rullat sig som hon alltíd gör när man har schampat henne. Men vid ca halv 9 åkte vi och kom fram typ 9. Vi gick till sekteriatet och anmälde mig eller vad man nu säger. Sen var det ju dags för förklassen. Ronja & Nova var först och red ihop 64,?% och kom på 4e plats. GRATTIS!!.
Och sen var det Elin & Nikita som red ihop 60,?%. Ja sen började jag att lasta ut och gick till framridningen.
Och var helt underbart fin på framridningen, Så där perfekt. Och sen var det min tur att få komma in på dressyr banan. Jag var start nr 11 i kat D. Hon var lite spänd först men blev mer och mer avslappnad. Det kändes väldigt bra och vi red ihop 64,64%. Så det var jag väldigt nöjd med. Jag låg fyra och sen puttades jag ner till femma och sen sexa och sen utanför placering, sådet var lite synd.
Jag,Tess och victor plus mammorna åt lunch. Jag åt pannkakor hehe.
Sen var det dags för lagklassen. Tess började i laget. Hon och Marks red ihop 62,?%. Sen var det Elin och Nikita som red ihop 62,?%. Och sen var det jag. Hon blev nästan lite seg, fast det är ju bara posetivt.
Det var en annan domare i lagklassen, men hon var lite hårdare. Men jag och Bellan red ihop 65,56% och det är jag super nöjd med!.
Jag låg trea, sen var jag på sista placering, men den sista för dágen puttade ner mig..igen!!
Aja jag är super super nöjd iallafall. Laget kom 6a fast det ska gå ännu bättre nästa gång och vi måste ju komma till final, det är ju hemma på BRS då ju! Aja nu måste jag snart sova ska upp tidigt imorgon. Man vill ju inte missa flyget direkt.


Ett litet smak prov på bild bomben som kommer efter det här
inlägget! FINASTE TJEJEN<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0