Dagens tävling.

Hej alla underbara läsare!

Idag gick jag upp vid 7 och åkte till stallet.
Mamma började knoppa och jag gjorde iordning allt annat.
Sen så fort som möjligt åkte vi till vällingby ridsällskap. Innan vi lastade ut så tittade jag på några innan.
Vi lastade ut och gick till fram ridningen.
Hon var lite seg och ville inte riktigt då.
Men sen när jag jag kom in på banan blev hon också rätt seg.
Men vi red faktiskt ihop 66,30%.
Jag kom två utanför placering. Den som vann hade 73%.
Men det är jag jätte nöjd med!.
Nästa klass kändes lika bra men fick bara 60%.
Men i första klassen fick jag lixom lite missar också,
asså typ för tidigt avbrått, men inte i den andra klassen.
Men det var en annan domare och alla domare gillar inte alla
hästar heller.
Men nu har jag precis ätit.
Nej men nu måste jag avsluta det här inlägget.




Du är mitt allt!<3


Kommentarer
Postat av: Madde

SV: ja visst var de? :D Måste ta reda på vad för ras de är... :P <3

2011-04-23 @ 18:16:16
URL: http://ridskoleryttare.blogg.se/
Postat av: elin

naaw va söt :)



allt bra med dig ? :D

2011-04-24 @ 21:58:47
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0