Allsvenskan div lll.

                                                                     Hej!
Förlåt för att jag inte varit aktiv på bloggen, men har somsagt haft mycket, ska försöka uppdatera mer, lovar!
Idag var det Allsvenskan. Vi åkte vid kanske ca 9. Det tog bara kanske 15/20minuter dit.
Tävlingen var på mälarhöjden. Jag startade som nr 4 i kat D. Hon var ganska bra, men blev hur seg som helst.
Ni som sätt mig rida förut vet ju att hon brukar vara väldigt på hugget, så fick driva väldigt mycket och mycket säte. Men vi red iallafall på 57,?%. Jag tycker att den domaren var jätte snål med poäng, eller vad säger ni som red då också? Det tycker jag, nästan alla red på under 60 lixom:S. Aja.
Sen efter några timmar var det dags för lagklassen. Hon var fortfarande seg, fast hon blev lite på och av i programet hela tiden. Men jag fick 60%. Lite snålt å också men men.
Vi kom inte till final. Men jag ska vara med i förklassen då iallfall. Det är hemma då, kan bli lite mer spänt då, det det är faktiskt lite konstigt, sonella blir mer närvös hemma på tävling än borta! Fast det är ju bra iallafall!
(Min nya mobil kom aldrig i tisdags:( den kommer senast på tisdag)
Jag avslutar med lite bilder som Josefin Linder har fotat från idag!







Kommentarer
Postat av: Åsa§

Hörde att domaren var VÄLDIGT snål och att du och Sonella, och även Nova var fina!!!! Bra jobbat:)

2011-05-01 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0